gäsp

fybövelen vad jag är trött. pappa tvingade ut mig 8 imorse för att springa till badhusparken och hem igen, han sprang till lugnvik, jag orkade inte. sen vid 11 gick vi på stan med elin till typ 2, och vid halv 5 gick sandrii och jag på stan och jag köpte tröjaan , sandra handlar imorgon istället. nu är jag gäspig, vill sova men det lär väl inte gå, som vanligt, gosh gosh..

måste få hem mina saker från karin, det här funkar inte längree, imorgon ska jag på bio, myspys
får min lön idaaaaag, wihoo, rik tjej i framtiden

ajfan övervägde att ta en bild, men tappade mobilen i golvet, klant
menneeee, hade fått sms av robin som inte kommer hem till valborg,
kan lika gärna ta livet av mig, NERRRÅÅÅ

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0