here we go again

idioti att ha 4 o'clock som andra singel, den är intee bra

nu tänkte jag lägga upp en bild eller två, bara för att

hm, jag fick rosa vagabonds och en svart tröja med tusen pluppar på i sundsvall, och the arks album igår, av pappi

 en ny klänning, där mitt ansikte borde suddas ut, blommiga leggins och fransar hämtade jag ut igår, dock ingen gul klocka som jag ville ha äckligt mycket.. solbrillor köptes också i sundsvall, haha så fula.. och en fjortiströja köpte jag förra veckan tror jag. hm, sen var det slut på bilder

 <- där är jag åh vad snygg

 <- här är jag, i cement och rosa skor

 <- här är inte jag.
utan henke, nicke och hannih. glada

<- där är jag. alltså skuggan, hee. sen äre några fiskar och gubbar och frida. cool tjej satt på en jättehög sten

 
här sitter frida och nicke på stenen. sa ju att den var stor

 
här rensar jag fisk hee he, älska nagellacket

 
här är min mongojycke söt

 
här klipper JAG hannahs hår

 
här är jag full

 
här med


 
här är simon

 
här är pippi

 
och här är jag och sandra på bio


det blev en eller två bilder till, tydligen

nu är jag less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0