disturbia

Om det ska bloggas ska det göras på mitt sätt. Disturbia är min, och det kommer aldrig gå över.
bambambidambambambidamdam

Nu är jag sjutton år, sjutton år i staden har jag levt nu. Inte riktigt sant, men det lät bättre om jag körde en maggio.
Hur känns 17 då? Precis som sixteen, lost and gone forever, och 18 är troligtvis samma sak det med.
Men jag klagar inte, det är gött.

Nu när både mobilen och digitalkameran (som är försvunnen för tillfället) samarbetar med datorn kan det bli en lite roligare blogg, kanske.


Musiken hänger iaf med, man ska inte ändra ett vinnande koncept.
Ska bara klura ut vad jag ska bjuda på idag, den 24e Februari, dagen då Emma Hemmingssons blogg återföddes och höll ut till 2012 då världen går under, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0