OS

Okej, jag måste erkänna att skidåkning är en av mina svagheter, jag kollar aldrig på tv, förutom när det är skidor, som nu, när vi tog guld, i herrstafetten, great.

Jag önskar mig en Anders Södergren som kan göra flätor i bröllopspresent, dvs, jag ska gifta mig med en flätande Anders. Han är så.. Snäll. Och ja, jag har faktiskt träffat honom!!!!! Det finns lite fördelar med att träna längd.

Skulle ha åkt kortvasan för 5e gången på fredag, men icke, tyvärr, andra planer. Fröken ska ju byta linje och tjorva till det.. Missade ju förra året med, shiieet, dålig vana, kommer sluta med att jag är ute och super istället, bra emma, bra.

Mando Diao – Dance With Somebody 
eftersom den spelades efter hellners målgång,
fyfan för norsken


siesta, fiesta


bild från stekenjokk, dagen efter midsommardagen, typ, med hannih,
som är min bästa vän, även om vi hatar varann just nu, och inte pratar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0