->

God morgon!
Något har slagit fel i mitt huvud, hör och häpna, men jag har börjat träna!
Eller, jag sprang 7 km igår & i en halvtimme imorse, bara för att döda träningsvärken.
Förhoppningsvis håller det i sig.

Nu hade jag kunnat lagt upp en dagens outfit, men det hade inte känts bra. Så jag berättar vad jag har på mig istället. Svarta craft-strumpor, svarta trosor (omg) och en vit tshirt som jag tror är fridas, liten är den iaf. Done

Nu äter jag något mamma kallade chibata (?) ser ut som bröd, smakar som bröd & luktar som bröd, så jag fyllde den med ost och kalkon (godare än skinka) och tuggar nu i mig den. Gött

Jag hatar rubriker

Kerli – Tea Party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0