control yourself

god morgon, idag när jag skulle bli väckt var det konstigaste på länge. såhär ligger det till; När jag har en kille som sover över (nu lät det som att det händer ofta) så knackar bara mamma eller pappa på dörren när jag måste upp. I vanliga fall knackar dom tre gånger, öppnar dörren och säger god morgon och stirrar in i mina ögon, typ, haha. Iaf, imorse vaknade jag av att det knackade, men ingen kom in. Min första reaktion var att kolla runt i sängen efter någon annan, haha. Sedan klev jag upp och öppnade dörren, men det var ingen där.. Jag hade alltså bara inbillat mig att det knackade. Klockan var bara kvart i 6. Sen somnade jag om.

Och nu ska jag packa, klä på mig osv, för idag åker vi till Umeå!
weeeho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0