i quote;

Just nu känner jag för att använda mig av ett citat jag hörde på himym en kväll för ett bra tag sedan hos ett gammalt ragg, som kändes grymt när jag och Eric hade gjort slut & jag var ledsen. "Whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead. True story"

Jag skrev om det & gjorde min egna version; Whenever I start feeling sad, I just stop being sad and be awesome instead. Och ja, det funkar. Finns verkligen ingen mening att deppa, killar kommer alltid vara skitstövlar & vare sig man vill det eller inte, kommer ens föräldrar dö förr eller senare. Hellre ta tag i saker & vara glad! Njuta av tiden man har. Umeåresan var den jobbigaste jag har gjort, och verkligen ingen av mina vänner har stöttat mig, förutom Hannah. Folk är för självupptagna.. Jag hatar det. ÄCKLIGARE OCH FALSKARE MÄNNISKOR. Men jag ler och håller masken, jag är så snäll och söt. F U. Nästa gång ni ringer och är ledsen över att en kille ni gillar, som ni aldrig ens har pratat med, kommer jag lägga på. Ni förtjänar inte mitt stöd.
ARG TJEJ.

Nu ska jag bädda om sängen, kolla på halv 8 hos mig & imorgon blir det fiesta för hela slanten, de bästa utekvällarna kommer efter en dålig dag. GREAT.

Och jag varnar killarna imorgon, jag är inte att leka med just nu.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0