uppochner

hejsan.

fick reda på i bilden hit att vi inte alls ska bo i våran hus, utan hos pappas kompis, eftersom dom lägger om golvet hos oss.. kul, lovar att dom inte berättade något förrän i bilden för att jag definitivt hade stannat hemma om jag kunnat.
aja, resan gick bra. körde ner
när vi kom fram fick vi tårta eftersom frida fyller år, och jag fick låna mig en dator, great


det hände en obehaglig sak i bilen. love will tear us apart spelades, och en stjärna föll.. visste verkligen inte alls hur jag skulle reagera, jag har inte sett eller tänkt på honom på ett bra tag nu, och så händer något sånt.. hm
andra gången i mitt liv jag ser en fallande stjärna också :)

imorgon ska frida på tomteland med jonna, och pappa och jag ska fixa nummerlapp och gå på stan, gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0