cherry

pappa vill skilja sig från mamma. tror verkligen inte jag kan hamna längre ner nu, jag har nått botten.
tycker så synd om mamma som är uppe i umeå på strålning på veckorna, alldeles själv, hon vill inte ens att jag kommer upp..
men jag kan inte gråta, för jag har gått och trott att det här skulle ske imorgon i flera år. har aldrig sett någon kärlek, det kan bara bli bättre nu, både för mamma och pappa. hoppas bara det blir bättre för dom, tillsammans igen. fyfan. att bägaren ska rinna över innan jag kan skriva mer än en mening. kollade igenom nvi08a'bloggen för ett tag sedan, där kunde jag minsann skriva, jag kan nu med.
det är skönt att ha vänner iaf, men alla äckliga killar kan dö. jag vill inte komma förbi och kolla på film. bara för att jag inte kan säga nej får man stå ut med en hel del.. och dränka sorgerna i alkohol kan jag inte göra.
men jag vill inte ha något medlidande, folk har gått igenom värre saker.

jag måste bara ha något annat att tänka på, en snäll kille som inte vill få mig i säng direkt, som behandlar mig bra
och en tid hos frisören



jag är fortfarande liten
jag sitter hellre hemma
vid tvn med mamma och pappa
elin och frida
går och lägger mig 10
och kliver upp 7
jag är så långt ifrån cool man kan komma


Kommentarer
Postat av: k to the i to the k to the k to the i

Älskade Emma, you can do it!

Det blir bra hörredu. Kämpa kämpa kämpaaaa!

<3

2010-05-24 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0