med en depression..

.. kommer även matångesten. jag har alltid tyckt att jag vägt lite för mycket, att jag skulle vilja ha en plattare mage och smalare lår. jag har gått igenom många perioder där jag legat och tänkt innan jag somnat att imorgon ska du ta tag i dig själv emma! eftersom jag mått så dåligt när jag ätit ordentligt. men det har varit bortblåst när jag vaknat, har alltid haft världens sockersug. socker och godis är det bästa som finns och jag skulle aldrig kunna ge upp det. utan jag har slutat äta riktig mat istället. ingen frukost, ingen lunch och lite middag, för jag är inte hungrig längre. godis äter jag lite hela tiden, för det är sött och gott. men det är allt.
idag väger jag 51.5
men jag ser ändå ingen skillnad jämfört med innan, trots att det är 5 kilo, minst.
jag väger mig flera gånger om dagen, och kollar mig i spegeln.
önskar jag kunde ta tag i träningen istället, och få några muskler, kanske skulle fokuseringen på vikten släppa om jag såg resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0