mupp

hej nu tänker jag dampa. böjde just en nagel åt fel håll så det gör galet ont, lika bra att få ur sig massa skit samtidigt.
jag lider av en depression. har käkat antidepressiva i ett halvår och gått på samtal varje vecka i snart ett år.
det gör att det minsta blir obotligt stort, och skolan hamnar allra längst ner på listan. är så less på att få höra "du måste gå i skolan, blalblalbaaaa!" jag gick ut grundskolan med en jävla massa mvgn, var en av 60 elever som kom in på flygförarutbildningen, av över 2000 sökande. jag har kapaciteten! men inte orken. varför kan ni inte bara sluta klanka ner på mig för att jag inte går i skolan nu, inte fan kommer jag nöja mig med ett jobb på ica senare i livet, jag vill så mycket mer, och jag ska bli mer, men inte nu. FÖR I HELVETE, oj nu spårar jag. låt mig sova hela dagarna, försöka hitta saker som gör vardagen ljusare, låt mig festa tills jag spyr OCH SNÄLLA sluta bry er på fel sätt. Att gå gymnasiet är inte det viktigaste, jag kan plugga sen & jag lovar att jag kommer tjäna mer än er, ni mediokra fjortisar och idioter, som stavar fel, särskriver, och är allmänt värdelösa. visst, ni går ut gymnasiet nu, inte jag. men jag kan festa onsdag fredag lördag om jag vill, och sen när jag är tråkig och gammal kan jag plugga och bli rik. lever hellre livet nu. och eftersom jag bor hemma, behöver jag inget jobb heller. WIN
nej, allvarligt talat, känner mig misslyckad. och det blir inte bättre av att folk ALLTID påpekar att jag inte går i skolan
heh. och pojkar är fula och dumma, som vanligt

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar dig och du är inte misslyckad! Du är den bästa som finns. Som du säger, du kan, men inte just nu. Du måste göra det när du känner att du kan. För om du tvingas till det så klarar man det inte.



Jag saknar dig som jag vet inte vad. Jag ska träffa dig och Greta på Söndag och vi ska ha det mysigt. Puss på dig min kära.

2010-10-15 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0