3. mina föräldrar

mami och papi alltså. min mamma heter maria och pappa bengt ola, mamma är född 63 och två år äldre än pappa som är 65a. mamma har inga helsyskon men två halvbröder från hennes mamma, och minst två systrar från sin pappa. pappa har en bror, som är den godaste jag vet. har många gånger önskat att han kunde varit min pappa istället.. i somras flyttade mamma och pappa isär efter världens sämsta förhållande, när mamma fick cancer började pappa träffa en annan och var otrogen en lång tid mot henne medan hon var i umeå.. det känns bra att det är över nu. pappa är tillsammans med camilla som har fanny och alva, fanny är fantastisk... mamma träffar janne, jättesnäll men upptagen kille. jag och mamma kommer så otroligt bra överens, hon får veta allt, medan pappa inte har en aning om någonting, vi träffas inte ens längre.. jag känner mig så otroligt sårad över att han stack till camilla medan jag fick vara hemma med elin och frida som mådde så dåligt över mammas sjukdom.. killar är bra på att svika mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0