kaxås

hej!
jag dricker te
det händer aldrig
men i kaxås händer det
en mysig brasa brinner och allt är som vanligt
igår var det första advent och julstämningen var på topp, har bakat lussebullar och pepparkakor, druckit glögg, julstädat och pyntat!

till jul blir det nog julmys hemma i lägenheten, här hos simon ska dom jobba och resa bort, hos mamma vill jag inte vara och hos pappa blir vi nog i vägen, så tänkte bara åka dit en sväng. varken elin eller jag känner oss riktigt hemma någonstans, så vi tänkte fixa en egen julfest med våra hjärtan.

nyår vill vi åka till en stuga, hoppas det blir av, kan bli lite kaosartat att ha nyårsfest mitt i stan..

nu skrev ja långt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0